PPC sau pay-per-click este un tip de marketing pe internet care presupune ca agenții de publicitate să plătească o taxă de fiecare dată când se face clic pe una dintre reclame. Pur și simplu, plătiți pentru publicitate doar dacă se face clic pe anunțul dvs. Este, în esență, o metodă de „cumpărare” a vizitelor pe site-ul dvs., în plus față de conducerea organică a vizitelor pe site.
De-a lungul anilor, publicitatea cu plată pe clic și-a dovedit valoarea ca una dintre cele mai bune și mai rentabile strategii de marketing online. Publicitatea PPC le permite companiilor să preia controlul asupra cheltuielilor publicitare și să își ofere ofertele de marcă în fața oamenilor potriviți, la momentul și locul potrivit.
Avantajele utilizării PPC:
· PPC optimizat este rentabil
· Anunțul dvs. va fi afișat în prima pagină cu rezultate atunci când cineva caută un termen asociat
· Obțineți mai multă expunere și vizibilitate a afacerii dvs pe măsură ce traficul vizat este direcționat către site-ul dvs.
· Puteți rula mai multe campanii publicitare pentru fiecare cuvânt cheie
· Rezultă rate de clic (CTR) mai mari, mai multe conversii și venituri crescute din vânzări
· Oferă trafic instant
Principalele platforme PPC
- Google Ads
Google Ads (cunoscut anterior sub numele de Google AdWords) este platforma publicitară care vă permite să rulați anunțuri de căutare și cumpărături pe Google, anunțuri video pe YouTube, anunțuri Gmail și afișare în Rețeaua de display Google. Este de departe cea mai populară platformă PPC și oferă o multitudine de oportunități pentru aproape orice afacere.
- Microsoft Advertising (Bing Ads)
Bing Ads, cunoscut și sub numele de Microsoft Advertisig, într-un mod similar cu Google Ads, vă permite să difuzați anunțuri pe Bing, precum și pe Yahoo și AOL.
Din perspectiva managementului, cele două platforme sunt foarte asemănătoare; principala diferență este dimensiunea pieței și potențialul de acoperire.
Se estimează că, din iunie 2020, cota de piață a Google în SUA este de 87,71%, Bing 6,99% și Yahoo 3,44%. Bing Ads poate genera în continuare trafic și conversii, iar rentabilitatea investiției este adesea citată ca fiind mai bună decât Google Ads, deși la un volum mai mic.
Alte rețele publicitare:
Google Ads și Bing Ads nu sunt singurele rețele publicitare pe care le-ați putea lua în considerare pentru a stimula creșterea cu PPC; altele includ:
- Bidvertiser
- RevContent
- AdRoll
- Reclame Facebook
- BuySellAds
- Advertise.com
- AdBlade
- Anunțuri LinkedIn
- Anunțuri Twitter
- Reclame Amazon
- AdRecover
De obicei, oamenii se gândesc la Google PPC atunci când aud sau vorbesc despre ce înseamnă plata pe clic. Însă plata-pe-clic depășește paginile cu rezultate ale motorului de căutare Google și Rețeaua de display Google. Site-urile de socializare, precum YouTube, Facebook, Pinterest și LinkedIn, folosesc, de asemenea, modelul pay per click.
Publicitatea PPC este o opțiune excelentă de marketing pentru afaceri. Este o tehnică de marketing digitală simplă, dar eficientă, care poate promova produsele, pentru a direcționa traficul către site-ul afacerilor. și, în cele din urmă, pentru a crește vânzările.
Surse:
Add a Comment