Project Web E-commerce

Ce trebuie să știm despre E-commerce sau Comerțul electronic?

E-commerce: cumpărarea și vânzarea de produse printr-un mediu electronic – cum ar fi internetul. Astăzi, când cineva se referă la comerțul electronic, se referă în principal la cumpărarea și vânzarea de produse de pe web. Cu toate acestea, orice tranzacție care se finalizează prin măsuri electronice este, de asemenea, considerată comerț electronic.

Tipuri de modele de comerț electronic:

Business to Consumer (B2C): comerțul electronic B2C este cel mai popular model de comerț electronic. Afacerea către consumator înseamnă că vânzarea are loc între o afacere și un consumator, ca atunci când cumperi un telefon de la un comerciant online.

Business to Business (B2B): comerțul electronic B2B se referă la o afacere care vinde un bun sau un serviciu către o altă companie, cum ar fi un producător. Comerțul electronic între companii nu se adresează consumatorilor și implică de obicei produse precum materii prime, software sau produse combinate. De asemenea, producătorii vând direct comercianților cu amănuntul prin comerțul electronic B2B.

Direct către consumator (D2C): comerțul electronic direct către consumator este cel mai nou model de comerț electronic, iar tendințele din această categorie se schimbă continuu. D2C înseamnă că o marcă vinde direct către clientul său final fără a trece printr-un comerciant cu amănuntul sau printr-un distribuitor. Vânzările se realizează prin intermediul unor platforme precum InstaGram, Pinterest, Facebook, SnapChat etc. sunt platforme populare pentru vânzările directe către consumatori.

De la consumator la consumator (C2C): comerțul electronic C2C se referă la vânzarea unui bun sau serviciu către un alt consumator. Vânzările de la consumator la consumator au loc pe platforme precum eBay, Etsy, Fivver, OLX etc.

Consumer to Business (C2B): Consumer to business este atunci când o persoană își vinde serviciile sau produsele către o organizație. C2B cuprinde influenceriii care oferă expunere, fotografi, consultanți, scriitori independenți etc.

 

Beneficiile comerțului electronic:

  1. Costuri reduse
  2. Venituri potențiale 24/7
  3. Vânzare la nivel internațional
  4. Experiență online personalizată
  5. Numărul de angajați este redus
  6. Obțineți date importante despre preferințele clientului
  7. Procesarea unui număr mare de comenzi
  8. Extinderea rapidă a afacerii
  9. Publicitate și marketing la prețuri reduse
  10. Răspuns mai rapid la cererile clientului sau a pieței

Surse: Oberlo.com , Mailchimp.com

Tags: No tags

Add a Comment

Your email address will not be published. Required fields are marked *