Project Web Social Media

Marketing pe Social Media

Marketingul pe rețelele sociale se concentrează pe furnizarea utilizatorilor de conținut pe care îl consideră valoros și pe care doresc să îl partajeze pe rețelele lor sociale, rezultând o vizibilitate sporită și trafic pe site-ul web. 

Partajările de conținut, videoclipuri și imagini din rețelele sociale influențează, de asemenea, eforturile SEO în sensul că vor crește adesea relevanța rezultatelor căutării în rețelele de socializare precum Facebook, Twitter, LinkedIn, YouTube și Instagram , precum și motoarele de căutare precum Google și Yahoo.

Marketing-ul social media este eficient deoarece:

 

  • Reduce cheltuielile de marketing în timp ce crește generarea de clienți potențiali
  • Oferă valori care oferă companiilor informații suplimentare despre piață
  • „Umanizează” mărcile și încurajează conversiile

Social media a devenit cel mai influent și important spațiu virtual în care platforma nu este utilizată doar pentru rețelele sociale, ci este, de asemenea, o modalitate excelentă de a face publicitate digitală a mărcii și a produselor dvs.

Puterea rețelelor sociale este lăudabilă pe măsură ce ajungeți la un număr mare de persoane în câteva secunde de la postarea unui anunț, ajutându-vă să vă reduceți costurile și făcând ca anunțurile dvs. să ajungă la publicul dvs. potențial prin aceste reclame pe rețelele sociale

Platforme diferite atrag audiențe diferite

Luați, de exemplu, datele demografice de astăzi despre rețelele sociale. Aceste numere vorbesc direct cu privire la rețelele pe care ar trebui să le abordeze marca dvs. și la ce tipuri de conținut să publicați. Iată câteva variante cheie de plătit începând cu 2021:

Facebook și YouTube sunt ambele locuri primordiale pentru reclame, datorită parțial bazelor de utilizatori cu venituri mari.

Majoritatea utilizatorilor de Instagram și TikTok sunt milenialii sau Generația Z, semnalând puterea unui conținut îndrăzneț, atrăgător, 

Pinterest este locul în care brandurile își pot construi o identitate vizuală și își pot expune produsele și povestea din spatele brandului..

Baza de utilizatori LinkedIn este bine educată, făcându-l un hub pentru conținut aprofundat, specific industriei, care ar putea fi mai complicat decât ceea ce vedeți pe Facebook sau Twitter.

  Având în vedere publicul potențial masiv disponibil care petrece multe ore pe zi folosind social media pe diferite platforme, nu este surprinzător faptul că specialiștii în marketing au adoptat social media ca pe un canal de marketing.

Surse: Digitalmarketing.org  Springer.com
Tags: No tags

Add a Comment

Your email address will not be published. Required fields are marked *