Marketingul prin e-mail este încă una dintre cele mai rentabile și mai bogate forme de marketing digital din zilele noastre. Cu e-mail marketing, puteți face minuni. Dar, dacă sunteți nou în acest domeniu, este crucial să înțelegeți elementele de bază, cum ar fi care sunt avantajele marketingului prin e-mail și cum efectuați eficient marketingul prin e-mail.
E-mailul nu este o tehnologie nouă. A fost unul dintre primele mijloace de comunicare digitală care a ajuns în 1971. Marketingul prin e-mail – vechi de aproape 50 de ani – este mai utilizat astăzi ca niciodată. O bună strategie de marketing prin e-mail va aduce după sine o serie de oportunități și șansa de a consolida legaturile cu clienții deja existenți.
Principalele avantaje ale marketingului prin e-mail
1. Conversii (vânzarea produselor și serviciilor dvs.)
Lansarea unei vânzări sau a unei promoții? Puteți trimite o campanie de marketing prin e-mail abonaților dvs. pentru a genera vânzări. Alte tehnici de marketing prin e-mail cunoscute pentru a crește ratele de conversie includ:
Trimiterea prin e-mail a unei reduceri sau a unei oferte speciale (e-mailuri de ziua de naștere / aniversare, e-mailuri de bun venit)
E-mailuri pentru coșul abandonat (declanșate ori de câte ori un vizitator abandonează un coș de cumpărături la magazinul dvs. online)
2. Conștientizarea mărcii
Ce este grozav la e-mail este că vă permite să ajungeți direct la cineva. Este cea mai bună comunicare individuală. Este un spațiu rezervat mărcilor și publicațiilor preferate. Un e-mail de marketing personalizat are un impact mai mare decât o postare pe rețelele de socializare, în care nu poți fi sigur dacă cineva ți-a văzut mesajul.
Unul dintre avantajele majore ale marketingului prin e-mail este că e-mailurile pot fi trimise unui număr mare de destinatari la un cost relativ scăzut (comparativ cu alte canale de marketing).
3. Loialitatea clienților
Este un instrument puternic pentru construirea și consolidarea unei comunități. Puteți crea conținut de buletin informativ atât de bun încât abonații vor aștepta să sosească în fiecare săptămână.
4. Costul redus
Pentru a rula campanii profesionale de e-mail, tot ce aveți nevoie este o listă de e-mail, o strategie de bază și un furnizor de software de marketing prin e-mail care vă va ajuta să vă derulați campaniile.
Pentru a avea succes în e-mail marketing, trebuie să dezvoltați o strategie și să vă concentrați asupra tipurilor potrivite de valori pentru a afla dacă mergeți în direcția corectă. Pur și simplu, strategia de marketing prin e-mail este imaginea de ansamblu care arată viziunea pe termen lung și direcția viitoare a activităților dvs. de e-mail marketing.
Care este avantajul marketingului prin e-mail față de alte metode de marketing?
Marketingul prin e-mail vă permite să ajungeți la o mulțime de utilizatori de internet chiar dacă aceștia nu sunt pe rețelele sociale.
Dacă nu utilizați deja marketingul prin e-mail, este cu siguranță un lucru pe care ar trebui să îl luați în considerare pentru a ajunge la un public mai larg și pentru a consolida relația mărcii dvs. cu clienții actuali.
Un alt beneficiu al marketingului prin e-mail este că este incredibil de ușor să vă urmăriți rentabilitatea investiției. Totul poate fi urmărit cu ajutorul unui software de marketing prin e-mail, astfel încât să puteți determina cine vă deschide e-mailurile, cine face clic pe site-ul dvs. prin e-mailurile dvs. și multe altele.
În plus, rentabilitatea investiției este de obicei foarte mare, deoarece nu trebuie să puneți bani publicitari în spatele e-mail-urilor pentru a le duce la publicul corect, așa cum faceți cu majoritatea celorlalte forme de publicitate. Acestea sunt deja direcționate către consumatorul ideal, deoarece trimiteți e-mailuri doar persoanelor care v-au dat permisiunea prin furnizarea adresei lor de e-mail.
Acest lucru face marketingul prin e-mail una dintre cele mai ieftine tactici de marketing posibile.
Marketingul prin e-mail funcționează aproape în același mod ca și marketingul prin SMS, dar puteți ajunge și la utilizatorii de desktop, iar majoritatea utilizatorilor de smartphone-uri consideră că e-mailurile sunt mai puțin deranjante decât mesajele text de la companii.
Add a Comment